Poznajcie firmę Abramczyk – sponsora tytularnego Polonii Bydgoszcz!

„Z dumą informujemy, że z dniem 20 lutego 2020 r. rodzinna firma ABRAMCZYK została tytularnym sponsorem Żużlowego Klubu Sportowego POLONIA BYDGOSZCZ i od sezonu 2020 o oficjalna nazwa klubu to ABRAMCZYK POLONIA BYDGOSZCZ.

Wierzymy, że nasz udział w tym sportowym przedsięwzięciu z jednej strony stanowił będzie dla klubu wsparcie na drodze do jego odrodzenia i awansu do żużlowej ekstraligi, z drugiej natomiast przyczyni się do jeszcze szerszej realizacji idei ABRAMCZYK Team.

W jej ramach już od kilku lat nasza firma promuje sport jako sposób na rodzinne spędzanie czasu, zarówno poprzez własną aktywność sportową na różnych polach, jak i poprzez rodzinne kibicowanie sportowcom i drużynom w różnych dyscyplinach i kategoriach wiekowych. Zdrowy styl życia to także zdrowa dieta z coraz większym udziałem ryb i owoców morza – a wszyscy wiemy, że „Jak ryby, to ABRAMCZYK”.

Do historii przeszły już charytatywne biegi przez całą Polskę wspierane przez nas ultramaratończyka Andrzeja Urbaniaka, czy rozgrywana cyklicznie Fordońska Olimpiada Dzieci i Młodzieży. Wspaniale radzi sobie także młody żużlowiec Wiktor Przyjemski, który dzięki naszemu wsparciu osiąga coraz większe sukcesy, a od nowego sezonu dołączy do ABRAMCZYK POLONIA BYDGOSZCZ. Od ubiegłego roku logotyp ABRAMCZYK Team pojawił się na koszulkach koszykarzy Astorii Bydgoszcz, którzy awansowali do rozgrywek o Mistrzostwo Polski. Razem z nim na trybunach pojawił się Sektor Rodzinny, na którym całe rodziny naszych pracowników mogą przeżywać wspólnie emocje związane występami bydgoskiej drużyny.

ABRAMCZYK TEAM

Witamy wszystkich entuzjastów zdrowego stylu życia oraz tych, którzy jeszcze poszukują swojej ścieżki zdrowia. W ABRAMCZYK Team liczy się zdrowa dieta, a w niej jak najwięcej ryb i owoców morza, najlepiej tych dziko żyjących, niehodowlanych. Liczy się też rodzina, bo rodzina to jest siła. I liczy się jeszcze to, od czego przybywa nam życiowej energii – jak najwięcej ruchu, jak najwięcej uśmiechu i jak najwięcej prawdziwych, sportowych emocji. ABRAMCZYK Team to wszyscy pracownicy naszej rodzinnej firmy i, co oczywiste, również ich rodziny, to też smakosze ryb i owoców morza z całej Polski, to także mali, młodzi i dorośli sportowcy, których wspieramy (bo przecież SPORTOWCY JEDZĄ RYBY!) oraz wszyscy Ci, którym nasi sportowcy dostarczają wzór do naśladowania oraz pozytywne emocje na najwyższym poziomie. Zapraszamy i Ciebie – wspieraj swoją postawą zdrowy styl życia oraz kibicuj wszystkim, którzy są już z nami. I pamiętaj: jedz ryby przynajmniej raz w tygodniu!

O FIRMIE ABRAMCZYK

Polska, rodzinna firma ABRAMCZYK, założona przez czterech braci: Romana, Czesława, Ryszarda i Stanisława pod koniec lat 80-tych ubiegłego wieku, jest obecnie liderem na polskim rynku, jeżeli chodzi o mrożone ryby i owoce morza z całego świata. (Jako ABRAMCZYK Sp. z o.o. firma funkcjonuje od 1994 roku). Rokrocznie ABRAMCZYK dostarcza na polskie stoły około 125 000 000 filetów najsmaczniejszych gatunków ryb, z których wiele poławianych jest tysiące kilometrów od Polski. Firma spełnia przy tym wszystkie światowe standardy jakości i produkcji – a na badania jakości surowca przeznacza co roku kilka milionów złotych. ABRAMCZYK dysponuje także własnymi biurami kontroli jakości surowca na kilku kontynentach. Produkty firmy (w formie mrożonej lub schłodzonej) znaleźć można w sklepach wszystkich sieci handlowych oraz dobrych sklepach rybnych – w sumie w ponad 10 000 placówek handlowych, przy czym są one dostępne nie tylko w marce ABRAMCZYK, ale też pod innymi markami. (Warto sprawdzać informacje o producencie). Do hitów produktowych firmy zaliczyć można m.in. polędwice z Dorsza atlantyckiego, dzikiego łososia z Alaski, czerwone krewetki argentyńskie, steki z Tuńczyka, super filety Miruny nowozelandzkiej oraz ostatnią nowość AUSTRALISA, poławianego u wybrzeży Nowej Zelandii i Ameryki Południowej.

ABRAMCZYK eksportuje swoje produkty do 20 krajów, głównie na rynki Unii Europejskiej. Obecnie w firmie pracują już trzy pokolenia rodziny ABRAMCZYK oraz około 400 oddanych pracowników, wśród których panuje wysoka świadomość odpowiedzialności za niezwykle wrażliwe produkty, jakimi są ryby i owoce morza. Nie bez powodu mrożenie jest najlepszą i w zasadzie jedyną metodą zachowania ich właściwości odżywczych i kulinarnych podczas transportu do Polski. Metoda ta wymaga jednak zachowania wysokich rygorów temperaturowych od momentu zamrożenia surowca po połowie najlepiej, bezpośrednio na morzu, do sklepowej lady zamrażalniczej lub chłodniczej”.

Kategorie: News